6 Mayıs 2017 Cumartesi

GKBT 24.Blog Tur: Elif Yağmur Urfalıoğlu - Ya Habibi | Alıntılar






Alıntılar


"Hayatta tesadüf diye bir şey yoktur. İnsanlar kendi tesadüflerini kendileri yaratırlar. "




Her güzelin bir kusuru var derler ya Amer Bey de o hesaptı. Hoş adamdı ama boş adamdı görünüşe göre.







" Ve ben hayatımda ikinci kez bir kadın için bu kadar çok endişelendim. Kendimi suçlu hissettim. O yüzden bana bırak. Sadece bana bırak intikamını bana bırak..." 







Kalbim onunla kutsanmıştı sanki...







" Ve evet, bu kalp şuan senin için atıyor. Hatta senin için ritmini kaybederek atıyor ve bundan sonra hep böyle atacak. Senin için, seninki gibi..."










" Dans mı?" dedim kaşlarımı çatarak. 
" Sen beni dinlemiyor musun?" Dedi Peri, daha da bozulmuştu. 
" O, dünyadan çok uzakta Amer gezegeninden bizimle iletişim kurmaya çalışıyor takma sen onu!"









"Sakın, Aysa sakın. Sakın benim olanı başkalarıyla paylaşmaya kalkma. İkimizin de canı yanar!"










" Gitmek istiyorum hem de bir daha yüzünü göremeyecek kadar uzağa," dedim ona olan nefretimi bir kez daha hatırlatarak. 









"O yoktu. Onu düşünmek yoktu. Onun sorunlu hallerine katlanmak yoktu. İmaları yoktu..."










Bedenimi bir anda bıraktığında sarsıldım. Çünkü tutunacak bir dalım yoktu. Gözlerim doldu. Öfkesinin geçmediğini görmek canımı acıtmıştı.
Beni özlememiş miydi?








" Amer bırak beni!" Diye tısladım. Bir yandan saçlarımı açmaya çalışıyordum. 
" Bundan sonra ölsem bırakmam!"









"Yatağını misafirinle paylaşman çok nazik bir hareket, sen nerede yatacaksın?" dedim sakin tutmaya çalıştığım ses tonuyla. O da benim gibi sakin olmaya çalışıyordu ama bu onun için çok zor bir durumdu. Onun gibi gergin, öfkeli, yüksek gerilim hattı olan bir adam için.
"Misafirimin yanında!"









0 yorum:

Yorum Gönder