2 Eylül 2016 Cuma

[11.GKBT] - İlk Aşk - James Patterson & Emily Raymond / Yorum








İlk Aşk #kitapyorumu


"Tam sırası, Axi, diye düşündüm. Ânı yaşa.

Axi Moore; Robinson'un deyimiyle Uslu Kız sıradan hayatından memnun gibi görünse de, bambaşka hayalleri olan bir genç kızdır. Bir gün Axi, hayal ettiği hayatı yaşamaya karar verir ve Robinson'a, onunla birlikte şehir şehir dolaşmayı teklif eder. Hayatında ilk defa duvarlarını yıkacak ve kalıpların dışına çıkacaktır.

İtiraf ediyorum, Axi ile Robinson'un tanışmalarını ve bu kadar yakın arkadaş oldukları halde öncesine dair bir bilgi olmadan böyle bir yolculuğa çıktıklarını okumaya başladığımda ne olduğunu çözemedim tam. Giriş olarak fazla hızlı gibi gelmişti, ta ki o yolculukla birlikte tüm sırlar çözülene ve ben de kitabın içinde sürüklenene kadar...

 "Solup gitmektense yanmak daha iyidir." 

Bir gün yanıma çantamı alıp yol beni nereye götürürse oraya gitmek istiyorum aslına bakarsanız. Tıpkı Axi ve Robinson gibi, sürpriz bir yolculuğa çıkmak ve rotamı o anda nereye gitmek istersem oraya çevirmek istiyorum. Sanırım bu yapabileceğim en büyük çılgınlık olurdu. Gerçi onlar kaçarken Axi'nin babası kadar sessiz kalmazdı bizimkiler. :')

James Patterson'un okuduğum ilk kitabı bu, yazarın basit ve yalın bir anlatımı var. Okurken sıkılmayacağınız, sayfalarını ard arda karıştıracak türden. Ne var ki her ne kadar sonunda gözlerim dolu dolu olsa da sonu biraz havada kalmış gibi geldi bana. Almak istediğim etkide bitmedi kitap. Güzeldi, kötü demiyorum ama onca yaşanılan ve aktarılan duygulardan sonra daha etkileyici bir sonu hak ediyordu bence. 

Ben genel olarak kitabı sevdim, biraz aşk, biraz hüzün, bolca macera okumak isteyenlere de tavsiyemdir. Axi ve Robinson'la kah güldürecek, kah gülümsetecek ve kah hüzünlendirecek maceralarına hepiniz davetlisiniz. 📚📖


0 yorum:

Yorum Gönder