29 Eylül 2016 Perşembe

GKBT - 13.Blog Tur | Canan A.Düzgan - İlham Perisi | Yorum





İlham Perisi - Canan A. Düzgan


Geveze Kalemler olarak bu seferki turumuz Canan A.Düzgan'ın İlham Perisi kitabıydı. 📚🙈
İlham Perisi benim Canan ablanın kaleminden okuduğum ilk kitabı.😇 Daha önce kalemiyle tanışma fırsatı bulamamış olsam da bu kitapla sonunda bu tanışmaya vesile olabildim.🙈🙊
Gerek kapağı, gerek konusu ve ara ara şaşırtan sürprizleriyle güzel bir kitaptı.💕
Çok fazla spoiler vermeden söyleyecek olursam kitapta tam olarak yapabilmeyi gerçekten istediğim bir şey yer alıyordu, ki o şaşırtmacaları ve merakı elden düşürmeyen yazımıyla gerçekten birçoğunuzun yaşamak isteyebileceği bir olaylar silsilesiydi...
Ramon ve Helen... Biri fazlasıyla silik, zeki ve kendi kalemiyle baş başa dünyasında yaşarken diğeri çapkın mı çapkın, bir hayli tanınan bir iş adamı... İkisini bir araya getirenlerin kelimelerden ibaret olduğunu kim bilebilirdi? 
Hele hele bir gün hayal olarak yazdığı "Şeytan", nam-ı değer Ramon'un evinde uyanabileceğini? Olaylar gerçekten hiç tahmin etmediğim, çoğu zamansa yüzümde bir gülümsemeyle okuduğum bir seyirde devam etti hep.
Aralarındaki kimi zaman tartışma, kimi zamansa sürtüşmeye kadar varan o laf dalaşlarıyla... Ama en çok da hiç kopmayan bağlarıyla gerçekten güzel bir çiftti bu ikisi. Bazen şaşkınlıkla bile okuduğum oldu o inatlaşmaları. İkisindeki çene birbiriyle yarışmaktan hiç vazgeçmedi çünkü.😄😄
Aynı şekilde yan karakterleri de sevdim ben. Biraz kaderin biraz da kalemin oyun da olsa Brad ve Mery'nin de sonunda hayallerine kavuşabilmeleri güzel bir ayrıntıydı...
Ben kitabı genel anlamda sevdim, beğendim. Ellerine sağlık Canan Abla. 😘😘
Son olarak kitabı merak edenler için küçük bir alıntı bırakayım buraya;⏬⏬ 

"Hikaye yazan herkes aslında hayalindeki insanı, karakteri ve aşkını yazar. Bu karakterler o kişinin ruh ikizidir. İlham Perileri de ruh ikizlerini birleştirir."



0 yorum:

Yorum Gönder